woensdag 1 december 2010

Bonbons en kerstballen

Na een heerlijke trouwdag te hebben gehad ben ik inmiddels uiteraard weer bezig met haken en nog eens haken. Het is een echte verslaving geworden. Vanmorgen werd ik zelfs wakker omdat ik droomde van een nieuw haakideetje. Het moet toch niet gekker worden. Op onze trouwdag hadden we heerlijke bonbons gekregen waarvan ik nu een foto heb gemaakt voor ze genuttigd zijn. Want het zijn leuke voorbeelden voor kleine gehaakte bonbons.  Bedankt Anja en Jaap (en Astra), de resultaten komen wel weer in de winkel van Saencrea te liggen.


De kerstballen waren probeersels, maar ik weet nu wel wat ik de komende weken te doen heb, want het lijkt me leuk om onze kerstboom (en die is groot) vol te hangen met dit soort ballen. Ik moet alleen barend er nog van overtuigen dat dit er leuk uit gaat zien. 

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!
    hopelijk was het een mooie dag...

    en die kerstballen zijn echt leuk zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen