dinsdag 12 april 2011

Gudrun Kulich en haar gratis patronen


Echt super uitgewerkte haakwerkjes kun je vinden op het blog van Gudrun Kulich. Een duitse dame die de mooiste creaties maakt en haar patronen graag deelt met anderen. Wel dient er een mailtje gestuurd te worden met de vraag om het patroon en het is zeker op zijn plaats na ontvangst van het patroon even een bedankje te sturen, want naar ik heb begrepen ontbreekt het wel eens aan deze toch normale omgangsnormen. Helaas blijkt ook nu weer dat anderen dit leuke gebaar van het delen van patronen niet netjes behandelen. Want er wordt dus via marktplaats gewoon verkocht. En dus deelt ze haar patronen niet meer zolang dit soort praktijken blijven voortduren.  Bah, wat een nare mensen hebben we toch onder ons. Alles voor het geld. En dat voor Euro 4,50. Diegene die dit gedaan heeft moet zich diep schamen. Want ze verpesten het voor de echte haakliefhebbers die zoals Gudrun altijd zegt, misschien wel niet die duurdere patronen kunnen aanschaffen.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb gisteren haar berichtje gelezen en dacht ook gelijk, bah, wat naar dat mensen dit doen.
    Hoe kan je daar nu zelf een goed gevoel bij hebben, zover ik weet is de advertentie verwijderd, gelukkig maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ontdek haar eigenlijk maar net, en wat een geweldige dingen maakt ze.En natuurlijk helemaal geweldig dat ze de patronen ook nog eens wil delen, je ziet er zijn toch ook nog aardige mensen op de wereld. Maar ja blijven die wel zo, nee want er zijn weer nare mensen die dat moeten verpesten.
    Ik haat mensen die zelf een patroon krijgen en dat dan willen door verkopen.
    Hopelijk stopt die persoon er mee, want daar word je toch ook niet gelukkig van.

    Groetjes, Lidia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zou zo graag haar ontwerpen willen maken maar weet niet hoe ik in contact met haar kan komen .pffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer dat juist zij dit moet tegen komen, er stonden nog zoveel dingen op mijn 'verlanglijstje' om te maken, juist omdat zij zo'n grote collectie draken heeft, en ik een enorme drakenfanaat ben :( nu zal het enkel bij dat lijstje blijven denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Gudrun.

    Ik hoorde dat ik bij u n gratis patroontje kan bestellen.
    Ik zou er heel graag één willen hebben als het mogelijk is.
    Het gaat ok n harig mannetje waarvan je , als je de baard optilt , zijn blootje kunt zien.
    Ik vind dat zo'n leuk mannetje......als het mogelijk is had ik hiervan heel graag t patroontje.

    mvg
    Willeke

    willyservais@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen