dinsdag 27 september 2011

Delicious crochet in onze vakantie

Het weer in Denemarken is nu net zo lekker als in Nederland waarschijnlijk, dus heerlijk op eens stoel in de zon of op het strand en haken.........
Sinds een poosje had ik een aantal patronen van Delicious Crochet in huis, maar alleen het paardje ervan gehaakt. Nu zijn gehaakt een paardje, de grote uil, de baby krokodil en het grootste gedeelte van de vuurdraak. En nog een varkentje en heel veel grannie-squares. Alleen....het in elkaar zetten is er nog even bij ingeschoten, want het haken is zo lekker ontspannend, maar in elkaar zetten is inspannend voor mij. Dus ziehier het resultaat van een paar dagen haken.
Als het allemaal in elkaar zit gaat het naar SaenCrea winkel.
We hebben nu internet via een soort Deense dommel, maar het grootste deel van de dag is het vreselijk traag en dan ineens zo.n piek waar je gelijk gebruik van moet maken. Anders had ik wel iets meer foto.s van Denemarken erop gezet.
Trouwens, niet alleen haken is een passie van. Hier op Langeland worden door ons altijd heel veel leeg meegenomen glazen potten gevuld met allerlei lekkers voor het thuisfront. Peren op sap, bramenjam, bramensaus, rozebottelsaus, vlierbessenjam, appelmoes en ga zo maar door. Na een week had ik alle meegebrachte potten al gevuld, volgend jaar dus nog meer potten meenemen haha, moeten we echt een aanhangwagen meenemen. Voor alle potten, maar ook alle bollen haakkatoen en vulling en de patronen. Maar die heb ik lekker weg kunnen moffelen onder de autostoelen.

1 opmerking:

  1. Mooi he die patronen van delicious..Ooit wil ik me er ook aan wagen :)
    fijne vakantie nog

    BeantwoordenVerwijderen