donderdag 6 oktober 2011

Kersthaken kan gaan beginnen

Het begint sinds vandaag echt op herfst te lijken en dus gaan de hersenradertjes werken en denken aan de komende kerst.  De vakantieprojecten Draak en babykrokodil zijn inmiddels afgerond en staan om bewonderd te worden bij SaenCrea in de winkel. Ik zal er deze week nog even een foto van maken en op mijn blog plaatsen. Het was een klus, maar wel de moeite waard. Vooral dat in elkaar zetten van de draak was een heidens karwei. Ook Heather the Pony heb ik afgehaakt en staat inmiddels te pronken bij mijn kleindochter Beau, die een enorme paardenfan is (net als haar moeder).
Momenteel ben ik bezig met een hoofd van een rendier Hogar, the Moose ontworpen door Sanda J. Dobrosavljev. Het patroon heb ik aangeschaft bij http://www.pepika.com/patterns.htm
Daarna staat het volgende project op stapel. Het rendiertje Murray (gratis patroon) van  Dawntouissant kun je hier gratis downloaden.

En ook de kerstballen gaan weer uitgebreid worden met nieuwe kleurtjes.
Leuk om in een grote glazen bak te doen. 

3 opmerkingen: