dinsdag 1 juli 2014

Foto: Mijn mannen, Barend en Martijn, komen naar me toe. Karel heeft er weer eentje mam, een muis. Nummer 8 van de laatste paar dagen... Waar haalt hij die toch vandaan. Nog geen half uurtje later gaat de telefoon, de dierenambulance, wij hebben een vervelende mededeling voor u. Uw Karel is aangereden heeft het niet gehaald. Dat kan niet, hij was hier net nog...We hebben gistermiddag al afscheid van hem genomen, maar wat ga ik deze lieve knuffel missen. Mijn vriendje, mijn knuffelkat, die altijd, zodra ik ging zitten, bij me kwam liggen en geknuffeld wilde worden. Bedankt Karel voor die mooie maanden met je.

Mijn mannen, Barend en Martijn, kwamen gistermiddag naar me toe. Karel heeft er weer eentje mam, een muis. Nummer 8 van de laatste paar dagen... Waar haalt hij die toch vandaan. Nog geen half uurtje later gaat de telefoon, de dierenambulance, wij hebben een vervelende mededeling voor u. Uw Karel is aangereden op de Kanaalstraat en  heeft het niet gehaald. Dat kan niet, hij was hier net nog...We hebben gistermiddag al afscheid van hem genomen, maar wat ga ik deze lieve knuffel missen. Mijn vriendje, mijn knuffelkat, die altijd, zodra ik ging zitten, bij me kwam liggen en geknuffeld wilde worden. Bedankt Karel voor die mooie maanden met je. 



9 opmerkingen:

  1. Ach wat naar ik kan jammer genoeg uit ervaring meepraten hoe erg je zo'n beestje kan missen. Heel veel sterkte en liefs.
    lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh heel veel sterkte hoor, zo'n gemis !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat sneu zeg , dat is weer een enorm verlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat verschrikkelijk meis! Sterkte!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een akelig nieuws. Sterkte met jullie gemis.

    Groetjes, Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOO wat erg om zo het nieuws te krijgen. Kippenvel staat op kmijn armen. Sterkte met dit gemis.

    BeantwoordenVerwijderen