Helemaal in de mood van lama.s en cactussen. Dat vind ik zo.n leuk sfeertje geven. Straks willen we een deel van ons terras in Mexicaanse sfeer veranderen. Dus zijn we ons vast aan het oriënteren hierop
Heerlijk om eens gewoon te kunnen haken zonder een papiertje ernaast om alles te noteren voor een patroon.
Leuk om met haakwerk alvast in de sfeer te komen. Jullie zitten vast vol plannen. Allemaal leuk en spannend.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Margaret
ik vind ze helemaal geweldig en dan die kleuren ....daar wordt je toch gewoon vrolijk van.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Jolanda
Je hebt de sfeer goed te pakken, helemaal leuk!
BeantwoordenVerwijderenDeze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
BeantwoordenVerwijderen