zondag 6 februari 2011

Zomers haken

Ik heb nog een zak vol met allerlei kleuren Online Linie 164 Java van vorig jaar zomer. Prachtig materiaal om mee te haken. Inmiddels heb ik er al een groot aantal rozen van gehaakt die door het kleine glimmertje in het garen er prachtig uitzien. In de Online patronengids zomer 2010 vond ik nog een leuk patroon voor een zomers gehaakte hes. Maar die staat er alleen in voor 36-38 en 40-42. Zelf ben ik de tijd vergeten dat ik daarin paste. Maar bij mijn bezoek aan SaenCrea te Wormerveer deze week bleek dat er een prachtige zomerkatoen net was gearriveerd. De Online linie 275 Meloa, een iets dikkere variatie op de Java. Met haaknaald 4 en hetzelfde patroon dus maar gestart en het haakt geweldig en snel en het gaat zelfs mij passen. . Alleen, dat patroon.............vreselijk lastig. Echt een puzzel. Maar het gaat lukken. De aanhouder wint. En als dit project is afgerond ga ik het nog een keer haken voor mijn dochter en kleindochter, maar dan uiteraard in de kleinere maten en met Java 164. .

1 opmerking:

  1. Prachtige blog..ik heb sinds dit weekend mijn eigen blog, na uuuuuuren zwoegen,want ik ben een leeuk op pc gebied, altijd welkom ...

    BeantwoordenVerwijderen